Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Small Things that make me happy-part 4.

Να πηαίνω σε γάμους ζευκαρκών που πραγματικά αγαπιούνται! 
Επαντρέφτηκεν ένας παρέας μου που εσπουδάζαμεν μαζί! Συνήθως εν πάω σε έτσι πράματα γιατί εν πιστεύκω πολλά στην ιδέα του γάμου σαν μυστήριο για τον λόγο ότι τις παραπάνω φορές γίνεται για τους λάθος λόγους. 
Όμως την Κυριακή στον γάμο του Γ. είδα τζίνο τον έρωτα που σπάνια συναντάς ρε γαμώ το. Eθώρεν ο ένας τον άλλο λες και ήταν οι μόνοι άνθρωποι πάνω στην Γη!  
Χαλάλιν το φακελλούι!  Εκάμαν με να ξανα-πιστέψω στην μαγεία του έρωτα! 

ΥΓ Επιστρέψαμεν που τις διακοπές αγαπημένοι μου? 

3 σχόλια:

  1. Εγώ επίστευκα στο παραμύθιν, ότι τζι αν μου ελαλούσαν (τζιας έβλεπα γάμους περιπαίξιμον). Υπάρχει μαγεία, τζιαι έρωτας τζιαι ποούλλα. Σε κάποιες περιπτώσεις διαρκεί λλίον ή πολλύν τζιαι σε κάποιες άλλες για πάντα. Σε κάθε περίπτωσην φκαίνεις κερδισμένος. Στιγμές ευτυχίας και επιβεβαίωσης ότι υπάρχει μαγεία.

    ήταν καλό το παστίτσι? :)

    Ελπίζω ότι εν ετελειώσαν οι διακοπές μου. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το παστίτσι ήταν πελλαμός! Έφα το ένα μεσημέρι που έκοψα μέσα!
    Εν πολλά δύσκολο να επιστρέψω στη δουλεία! μπορέι το σώμα μου να έιναι εδώ αλλά ο νους μου ακόμα ένει διακοπές! Ατε και κοντέφκει το ΣΚ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή