Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Εσείς Τρώτε Το Κουνέλι?


Επειδή ο D. εν το τρώει, στην Ρουμανία εν το πολλομαιρεύκουν. όμως η μάμα μου έκαμε το την Κυριακή, μες το λάδιν το καλόν και το λεμόνι και επανικοβλήθηκε όταν της είπα ότι ο άντρας που θα φέρω έσσο για φαί εν το τρώει!. 
Ούλλα αρκέψαν πριν 7-8 μήνες νομίζω . Είδα τον πρώτη φορά στο bar που εδούλεφκεν,  και εννοείτε ενυχτοξημερώνουμουν τζιαμέ πίνοντας τα πανάκριβα για την Κύπρο cocktails που μου έκαμνε…έφα πολλά ριάλλια πάνω του. Κορμί θανατηφόρο, μπόλικο flirting,  κάμποσο ποτό!.Εσκέφτουμουν τον συνέχεια να κάμνουμε έρωτα και να μου μιλά στα Ρουμάνικα! Ήθελα τον κολασμένα και ήθελα τον ΜΟΝΟ για μένα!
Μια νύχτα εκαταλήξαμεν μαζί σε ένα club και εχορέυκαμε  τόσο κοντά που ενόμιζα ήταν να λιποθυμήσω, μάλλον ήταν τόσο προκλητικός ο τρόπος που εσουζούμαστουν που ήρτεν μια φίλη του και κάτι του  εσχίζετουν  στα ρουμάνικα και εφοίτσιασεν μου τον  και ετράβισεν πίσω(άλλος πουττόπιστος τούτος).. Καμία γκόμενα υπέθεσα, και αρνήθηκα να ασχοληθώ και έφυα που το club .
Ήταν η τελευταία φορά που τον είδα νομίζω, έμαθα ότι επήεν Ρουμανία και ότι επαραίτησεν που το bar. Ενόμισα ότι εν θα τον ξαναδώ!  Επέρασεν ο καιρός , επαρέτισα να τον γυρεύκω , αλλά έμεινεν μου το απωθημένο.
Πριν λλίες μέρες εφκήκα με κάτι παρέες μου και είδα τον μπροστά μου!  Ήταν το ίδιο όμορφος, λλίο ταλαιπωρημένος και πολλά αδύνατος. .. εν ήθελα να πάω να του μιλήσω.. ήρτεν τζίνος όμως. Εφύρτηκα!  Εμίλησεν μου πολλά καλά! Εζήτησεν το τηλέφωνο μου και είπεν ότι θα με πιάσει αύριο. Έπιασεν με την επόμενη μέρα και ήρτεν σπίτι μου! Είχα τον πας τον καναπέ και εσκέφτουμουν ότι εν γίνεται να μου συμβαίνει τούτο το πράμα! Έκαμα του σούπα και έφαεν( long story), εμιλήσαμε λλιο και έφυεν. Με το που φέφκει  συνηδητοποιώ  ότι εν νιώθω τίποτε για τούτο το πλάσμα.Όμως που πείσμα επήρα τον και στους γονιούς μου για Sunday Lunch (δαμέ εμφανίζεται και το κουνέλι που btw ήταν μέλιν). Μεν ρωτάτε γιατί!  Οι πράξεις μου εν  εντελώς αψυχολόγητες.. επειδή επαρέτησα την ψυχολόγο ?  (Α-ψυχολόγος
Καταλάβω όμως τούτο:  Προλαβαίνει με τούτη  γαμημένη η πραγματικότητα που την νιώθω μες το στομάσχι μου και φοούμαι να την αντιμετωπίσω.  Τούτο που τόσα χρόνια επολεμούσα για να προστατέψω τον εαυτό μου ήρτεν και έδωκεν μου την μες τα μούτρα.  Το σώμα μου, η ψυσχή μου θέλει να πνάσει (όι εν επιθυμώ τον θάνατο, αγαπώ τη ζωή μου) .Ναι  θέλω κάτι σταθερό  και σχετικά μόνιμο. Μιαν αγκαλιά και ένα φιλί. Κάτι που έχει τόσο πολύ καιρό να ζήσω, που μερικές φορές νομίζω εν το είχα ποττέ. Γαμώ το ακόμα προσπαθώ να καταλάβω αν ερωτεύτηκα έναν άνθρωπο που εγνωρισα στο εξωτερικό, που εν μίλια μακριά ή αν προσπαθώ να πείσω τον εαυτό  μου ότι ΄΄ερωτεύτηκα΄΄ τον επειδή είμαι απελπιστικά (ρομαντική) απελπισμένη!!!
Εννα ξέρω τη Δευτέρα σίουρα γιατί ναι, εννα πάω μίλια μακριά να τον δω.
Προς το παρών να σας ενημερώσω ότι έδώκα την παραίτηση μου. Εψές εσκόλασα η ώρα 1 τη νύχτα,  και εν είμαι barwoman,  όι, είμαι μαλάκας απλά…
Σήμερα ( and for the days to come )  ακούουμαι κάπως έτσι 

ΥΓ. Ο D. εννοήτε ότι εν εξαφανισμένος που την Κυριακή. Λαλείτε να φταίει το κουνέλι? ούφφου ρε μαμμά! Ακόμα τούτη η ανάρτηση άνετα θα μπορούσε να ονομαστεί ο κολασμένος αλλοδαπός, αλλά εν ήθελα να νομίσετε ότι γράφω για τον Σαρρή.

11 σχόλια:

  1. ναι τρώμεν το

    δηλαδή εσύ έννα πάεις να τον δεις τζαι τζείνος εν χασιμιός? ξέρει το ότι πάεις?

    α wait! εν για δύο διαφορετικούς που μιλούμε?

    καλά ξεμπερδέματα ντήαρ
    τζαι καταλαβαίνω σε για το απέλπισμα που σε κάμνει να μεν ξέρεις τί νιώθεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή φοβάσαι ότι μπορεί να είσαι ερωτευμένη με την ιδέα του έρωτα και όχι με το άτομο; Σίγουρα η μοναξιά δεν είναι ωραία αλλά τα πάντα θέλουν το κατάλληλο χώρο και χρόνο να συμβούν. Αν νοιώθεις μέσα σου ότι ό΄τι κάμνεις είναι καλό συνέχισε. Αν από την άλλη κάτι νοιώθεις ότι δεν κολά,ξανασκέψου το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρέσκει μου πολλά ο τρόπος που γράφεις.
    Καμιά φορά θέλουμεν τόσο πολλά να ερωτευτούμεν τζιαι να "πνάσουμεν" κατά τα λεγόμενα σου, που τα συναισθήματα μας ξεγελούν μας, κάποτε όμως τζείνες οι πεταλούδες στο στομάσσιν τζιαι το μούθκιασμαν άμαν θωρείς τον άλλο επιβεβαιώνει σου την μαγείαν τζιαι τον "έρωταν". Αν δεν νεν ο αλλοδαπός που εννα πάεις να έβρεις σίουρα θα ένει κάποιος άλλος. Μεν το παιδεύκεις εννα σου φκει που μόνον του..
    P.S. Αρέσκει μου το κουνέλι.. φτάνει να μεν το δω πριν το μαϊρέψει η μάμα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιαμ γιαμ το κουνέλι. με κρεμμύδια και πατάτες και μπόλικο ζουμί.

    ίσως τα πράγματα να μην είναι τόσο μπερδεμένα. ανάσες φιου φιου. μπορεί απλά να τον γουστάρεις για μια ή και δύο δόσεις σεξ. τζαι το θέμα τελειώνει δαμέ. ούτε έρωτες, ούτε ανακατωσούρες, ούτε τίποτα. just pure sex.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έναν λεπτόν γιατί εσύγχισες μας...πόσοι εν οι Ρουμάνοι τελικά; Οξά έννεν τον Ρουμάνο που εννα πάεις να έβρεις;

    Υ.Γ: τρώμεν το κουνέλλιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλάν ρε εν τον κοφτεί κανέναν που έδωκα παραίτηση οξα εσύγχησα σας και δαμέ και εν εκαταλάβετε ότι εν που τη δουλειά που έδωκα παράιτηση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. με τζείνον συφφωνούμε
    καλά τους έκαμες, 1 η ώρα ο κόσμος τζοιμάται

    πε για τα άλλα τωρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οκ! έχουμεν και λέμεν : Ναι Neerie και Invictus μιλούμε για 2 Ρουμάνους, ο ένας εν στην Κύπρο και ο άλλος στην Ρουμανία.
    Ναι ρε Σμιλί εν τούτο που φοούμαι αλλά αν δεν πάω εν θα το μάθω ποττέ ένεν? το πολύ πολύ να καταλήξει σε ένα ωραιότατο και ακριβό sex με το τεκνό στην Ρουμανία ( ναι φακκώ του και 4 χρόνια )
    Mana μου συμφωνώ ότι πιθανότατα να ένει just sex, αλλά εν τούτη την κατάσταση που θέλω να αποφύγω των 1night stand. εν θυμούμαι καν με πόσους ετζοιμήθηκα τον τελευταίο καιρό. (αλλά θυμούμαι τον τελευταίο!!!!! :p )
    ναι ρε Μαθητί μου έτσι ένει τα πράματα, παιδεύκω τα και παιδεύκουμαι ...
    Αλλά θέλω πολλά να τον δω... τούτο μόνο ξέρω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εν τούτα που μας τρων... η ελπίδα ότι το just sex εννάν κάτι παραπάνω τελικά, διότι εν το κάτι παραπάνω που έχουμεν ανάγκην, την αγκαλιάν τζαι το φιλίν, συντροφικότητα, κάτι πιο σταθερό λαλείς τζι εσύ

    αν εν καλός ο ρουμάνος σου φέρτον ποδά ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ναι το τρώμε!

    έδωσες παραίτηση?! μπράβο σου και good luck!

    Αφού δεν θέλεις μόνο sex άρχισε να ψάχνεις για άλλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Προλαβαίνει με τούτη γαμημένη η πραγματικότητα που την νιώθω μες το στομάσχι μου και φοούμαι να την αντιμετωπίσω. Τούτο που τόσα χρόνια επολεμούσα για να προστατέψω τον εαυτό μου ήρτεν και έδωκεν μου την μες τα μούτρα. ...Μιαν αγκαλιά και ένα φιλί. Κάτι που έχει τόσο πολύ καιρό να ζήσω, που μερικές φορές νομίζω εν το είχα ποττέ."

    και να ήθελα να εκφραστώ δεν θα μπορούσα να το πω καλύτερα...

    καλή αρχή, καλή τύχη και καλά ξεμπερδέματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή