Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

The Science of Ρεζίλι


Ναι εγώ έκαμα το επιστήμη… εθκιάβασα τις δικές σας ιστορίες και θα μπορούσα άνετα να γράψω για τη μέρα που εκατούρησα πάνω μου που τες μπύρες και εν το είπα ποτέ κανενού. Αλλά εγράψατε πολλές για τα μεθύσια και θέλω να πρωτοτυπήσω!
Μάιος, 2008
Πακετάρω βαλίτσες για μεγάλο ταξίδι, βασικά πετώ από Λονδίνο στην Νότιο Αφρική (στην άλλη άκρη του κόσμου) για να συναντήσω τον  Α. , τον κολλητό μου και fuck buddy μου με την ελπίδα ότι θα με ερωτευτεί και θα με θέλει για γκόμενα του. 700 ευρώ και 13 ώρες μετά είμαι έσσο του και συνειδητοποιώ ότι το παιχνίδι εν χαμένο που σχέρι που πριν ρέξω της πόρτας.
Μετά από 3-4 μέρες προσπάθειας να τον δελεάσω να μου κάτσει τουλάχιστον,  αφού έκαμα και τόσο ταξίδι , ανακοινώνει μου ότι θα με πάρει στο summer house του με τον καλύτερο του φίλο.
Γνωρίζω και τον παρέα, που ένει 2 μέτρα, όπως τον Α. ωραίο κορμί όπως τον Α. , ξέρεις που τζείνες τις περιπτώσεις που επειδή εμεγαλώσαν μαζί έχουν πολλές ομοιότητες
Την νύχτα εμαιρέξαμεν, εφάμεν, είπαμεν τα δικά μας και αποφασίσαμε να  τζοιμηθούμεν νωρίς για να πάμε στη ζούγκλα την επομένη  με την αυγούλα.  Και επειδή ο Α. βασκιέτε και το εξοχικό εν τεράστιο, επιάσαμεν που 3 διαφορετικά  υπνοδωμάτια.
Πάω μες το υπνοδωμάτιο μου, πλινίσκω τα δόνκια μου μες την  en suite τουαλέτα,  φκάλω τους φακούς μου (έχω 8 βαθμούς μεωπία)  , φκάλω τα ρούχα μου και μηνίσκω με τα sexy εσώρουχα μου (όπως κάθε νύχτα με την ελπίδα ότι θα έρτει να με έβρει)  και διώ μες το κρεβάτι.
Εψιλοπήρεν με ο ύπνος, όταν άκουσα κτυπήματα στην πόρτα . Ηallelujah!!  Επιτέλους, ήβρεν τον δρόμο!!!! Άνοιξεν την πόρτα και εστάθηκεν τζιαμέ στον παραστατό:
-Τζοιμάσε?
- ‘Οι, ακόμα να με πάρει ο ύπνος (τάχατες)
-Είσαι καλά?
-Ε οκ είμαι λλίο upset με την κατάσταση αλλά θα μου περάσει. (drama queen)
 -Ναι είδα σε ότι ήσουν κάπως και είπα να έρτω να τσιακκάρω αν everything is ok.
-Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον,  so kind of you. Θέλεις να έρτεις μέσα? Μεν στέκεσε στην πόρτα.
-Ναι οκ…
-(Yes yes yes) Sit here,  να σου κάμω τόπο.
Τραβώ πάρατζι και καταλάθος ξησχεπάζουμαι και λλίο,
Κοντέφκει που λαλέιτε  ο κόπελλος και κάθετε πας το κρεβάτι. Τζείνη την ώρα αδέρφκια μου όμως  συνειδητοποιώ ότι ένεν ο Α. αλλά ο κολλητός του. (επίσης συνειδητοποιώ  ότι ήρτεν  η στιγμή να κάμω laser την μεωπία μου)
Τι ήταν να κάμω? Επροσπάθησα να το παίξω άνετη! Έρκετε ο κολλητός και βιζακώνει πάνω μου και λαλεί μου  ‘ θέλω να σε φιλήσω’. Εκερτήσαμεν σκεφτούμε που μέσα μου! Άρκεψα κάτι αρλούμπες ότι εν είμαι σε θέση και ένεν σωστό , εν κολλητός του Α. και κάτι έτσι παπαριές!   Επόφυα τον και έστειλα τον να πάει να τζοιμηθεί!
Εννοείτε ότι το περιστατικό εχρησιμοποιήθηκεν για να  κάμω τον Α. να ζηλέψει! Ούτε που ανάφερα την σύγχυση που έγινε! Και για το υπόλοιπο του ταξιθκιού ετζοιμούμουν με τους φακούς. 

3 σχόλια:

  1. Παναία μου, εν τον εκατάλαβες που τη φωνή; Τελικά έκαμες Laser;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελικά έκαμες laser? Πάντως όσοι γνωστοί μου εκάμαν εν πολλά happy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμα ρε τούτο έγινε τζιαι στην τόλμη και γοητεία όταν η Caroline επηδήχτηκε με τον Ridge τζιαι ενόμιζεν εν ο Thorn. Ε καλάν σιορ χαράς το πράμαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή