Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Είμαι και εγώ μόνο για τα παναυρκα!


Πρώτα από όλα ευχαριστώ την Αχάπαρη που μου εχάλασε την έκπληξη!
Ναι ήταν να της δέσω τον Johnny Depp  με κότσινη κουρτέλλα και να της τον πέψω έσσο της πέρκει σταματήσει να μας πρήζει για τον Θεό!
Ήταν ούλα έτοιμα ,- ο μαυρογέρημος εν πολλά popular γι’αυτό άρκησα να τον έβρω-  αλλά μετά που με έδωσεν έτσι στεγνά η Αχάπαρη , είπα του να κάτσει στα αυκά του και εν έχει Neerie.  Ετέλιωσεν μας!
(σοβαρά ήταν κάτι για τον Johnny, εν το μόνο πράμα που επαναλαμβάνετε σταθερά στις αναρτήσεις σου και είναι πάντα δίπλα σου όποτε τον χρειαστείς)
Και τωρά που έννα έβρω άλλο δώρο για την πελλήν μου?
Όμως ήβρα το ρε!!! Κόρη το δώρο σου είμαι εγώ ( οκ έννα σου φέρω και κανένα λιξιό) !
Έννα έρτω πόψε στον Παρνασσό! Έννα φροντίσω να με καταλάβεις.. όξα εννα έχει πολλήν κόσμο?
 Απάντα μου όμως να μεν πάω άδικα. J
 Και αν δεν θέλεις, και προτιμάς τον Johnny  πάλε πε μου το, εν έχει αντροπή α!

3 σχόλια:

  1. Όου μάι Γκοντ! Σίκρετ Σάντα!! Υφάρχεις! Ενόμισα έπαθες τίποτε!

    Σοβαρά τωρά όμως βάλλεις με να θκιαλέξω μεταξύ Johhny τζι εσένα?? Σοβαρά?

    Τζι είπες του Johnny πάππαλλα neerie?? EIΠΕΣ ΤΟΥ JOHNNY ΠΑΠΠΑΛΛΑ ΝΕΕRIE?

    Έτο, κόφκεις μου την τύχην μου. Τζι έννα μου πεις ότι εν για το καλόν μου θέμας. Just my luck!

    Άκου να δεις για πόψε, ένιξέρω ίντα κόσμον έννα έσιει, πού έννα σταθείς? Έννα βαστάς τζαι τον Johnny για να σε καταλάβω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ελάτε να σας δω πουρέκκς μου, ελάτε!!!!!! έννα πούμε τα ονόματα μας τζαι θα μιτσοκαμμήσουμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. re moonlight laloun tis odigies kai sta agglika? thelo na erto me ton allodapo

    ΑπάντησηΔιαγραφή