Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Yesterday was shit



Κυριολεκτικά ρε κουμπάρε.  Η μέρα του σκατού! Εν με κόφτει αν νεκατσιάτε εγώ εννα σας πω τι μου έτυχεν.
Και ντάξη ρε έχω ένα κόλλημα και παραδέχουμε το, εν πάω ποττέ για number 2  σε τουαλέτες στη δουλειά, στο σπίτι γκόμενου ή κάποιου ξένου, γιατί φοούμε ότι εννα στακκάρουν μέσα…
Αλλά έσπασεν ο θκιάολος το πόιν του εχτές και έπρεπεν να πάω…. Μετά το διάλημα, αφου επήα και έφα γύρο στο lunch break  , επήα να κατουρήσω, ε τζιαμε που κατουρούσα, λαλώ σικκιμε ρε κουμπάρε έννα κάμω και λλίο number 2 και ας το πάρει το ποτάμι.
ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΕΡΝΕΝ!!!! Μεν μου πείτε ότι εν σας έτυχεν ποττέ!  Εν έχει chance!
Φανταστείτε με τωρά, να είμαι κλειωμένη σε μιαν τουλέτα, 2x 3 , και να προσπαθώ να σπάσω την κκελέ μου πως θα παν κάτω τα σκατά!  Το μόνο πράμα που είχα διαθέσιμο ήταν toilet paper , τον κάλαθο και ένα dettol!  Ε ναι  έκαμα τζίνο που νομίζετε , εφκέρvσα το μες την τουαλέτα! ΤΊΠΟΤΕ ΑΚΛΟΝΗΤΟ ΤΖΙΑΜΈ
Μετά έκατσα ακόμα 10 λεπτά και εδοκίμαζα την τύχη μου, σαν τον κουλοχέρι, περίμενε 1 λεπτό και τράβα, μετά 2, μετά 3… Αγγούρι…
Έκατσα ψύχραιμα μετά να σκεφτώ τις επιλογές μου… ε λαλώ πατάτα μου έννα πρέπει να  κάμεις ηρωική απόδραση! Ξεκλειώννω την πόρτα, αστραπιαία βρέθουμαι στην κουζίνα του προσωπικού που ευτυχώς εν είχεν κανένα , αρπάσσω τον βραστήρα του νερού, και βαώνουμε πάλε μες την τουαλέτα!
Τι ευτυχία! , εγέμωσα τον 2-3 φορές, έγυρα το μέσα και επήεν πάσα σκατό!
Φκαίνω πώξω, παίρνω πίσω το kettle και κυρία πάω και κάθουμαι στο γραφείο μου,,
Περνούν 5-6 λεπτά και διά μου μια μυρωθκιά! Λαλώ what the fuck? Βρωμά μου σκατά! Σκέφτουμαι ότι ο θεός τιμωρά με που έκαμα νούμερο 2 στη δουλεία αλλιώς εν εξηγείτε!
Ναι επάτησα σκατά! Και τα 2 παπούτσια μάλιστα! ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΑ ΠΑΤΑΤΑ!  Που ήβρα τα σκατά τα γέρημα? Λαλώ κάποιος κάμνει μου πλάκα εν γίνετε! 
Πάω έξω στην γραμματέα, λαλώ της την κουβέντα, ( την 2η κουβέντα, όι την 1η , είπαμεν 3 εφτομάες έχει που επήα )
Λαλεί μου, πιάσε το dettol ( ναι ξέρω τζίνο που επόσπασα πριν) και έφκα έξω καθάριστα να μεν  βρομήσουν τα γραφεία.
Το έξω όμως του γραφείου μου εν η λεωφόρος  Aθαλάσσας!!!!! Πιάννω ένα καινούριο toilet paper, ότι έμεινε που το dettol , και κάθουμε πάνω στα σκαλούθκια και αρκέφκω να ξισκατίζω τις ποήνες μου… επερνούσαν πάνω κάτω άνθρωποι, απολογήθηκα, εκαθάρησα τα όσων εγίνετουν, άφηκα τες και εμουλιάσαν και λλίο μεστο dettol, και επήα πίσω στο γραφείο.. οι κορούες υποσχεθήκαν μου ότι εν τους εδύαν τίποτε . Εμένα όμως έμεινεν μες το πετσίν μου ο ζόλος.
Ε οκ μετά αππόθηκα και επήα και είδα και το φλερτ μου μετά τη δουλειά, απευθείας. Είμαστε σε τζίνο το στάδιο που του είπα ξεκάθαρα ότι επάτησα σκατα ( εννοείτε ότι πάλε απέκρυψα το πρώτο περιστατικό)
Τελικά καμια φορά που λαλούμεν  ' η μέρα μου ήταν σκατά', έχει μια βάση!



6 σχόλια:

  1. axaxaxxaaxa
    άμαν εν σε θέλει η μέρα...

    το παν είναι να έσιεις νερό κοντά τζαι μια σίκλα

    αν εν κοντά ο νιπτίρας, γύρνεις 2-3 σικλιές νερό να πάει πάσα σκατό
    (πέρκι εν χρειαστεί να φκιερώσεις τον κάλαθο για σίκλα)

    ναι έπαθα την τζι εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτυχε μου σε σπίτιν γκόμενου, τζιαι ναι, εμείνησκεν με τους γονείς του, τζιαι ναι ώστι να φκω έξω να γυρέψω σίκλαν επήεν ο τζύρης του στο wc , έρκεται φουρτζισμένος τζιαι λαλεί του "ΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΕΝ ΠΑΕΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΤΑΝ ΣΤΟ ΠΑΝΙΟΝ??? ΕΝ ΚΑΝΕΙ ΕΚΑΜΕΣ ΧΟΝΤΡΟΝ ΣΟΥ!" ασπούμεν πιο ρεζίλιν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαααααααχαχχαχχαχχαχα
    Τυχαινει μου συχνα - εσσω μου, ομως! Χαρας το αντερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Neerie itan konta o niptiras alla en eixa sikla! enta skeftoume na kamo kamia pocket size gia etsi periptoseis. pastin apelpisia mou nai eskeftika na kamo ton kalatho-sikla alla eftixos epalithen i logiki kai en ekama etsi malakia!!
    μαθητουδι, efas me laxano!
    Grouta kalan gia to poso sixna simvainei esso mou kalitera na to afikoumen asxoliasto!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. en paizesai :Z

    anti sikla pocket size, dokimase ena kommati lastixo tis fountanas.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. anupomono na kano metafrasi ta posts sou sta paidkia. eklapsa, isos kai na eklasa apo to gelio. lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή