Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

εν ούλλα πολλά καλά!

Παρασκευή ξυπνώ που το πρωί για να θκιαβάσω όπως τον καλό μαλάκα για να παραδώσω εργασία on time. Στέλλω την, μισή ώρα μετά email ο καθηγητής να μου πεί ότι επάτωσα στην εξέταση και αν θέλω βαθμό να ξανακάμω την εργασία ΚΑΛΑ τούτη τη φορά!
Εννοήτε επηάσαν με τα ψυχολογικά μου, όι ότι εμιάληνα και εν πέρνω τα γράμματα, όι ότι είμαι παλαβή, όι ότι εν θα το φκάλω το μάστερ και κάτι τέθκεια. Εντελώς drama quenn καταστάσεις, να πιάννω τηλέφωνο τον γκόμενο και να κλαίω! Άσε , ηλιθιότητες της πατάτας.

Τούτα ούλλα όσπου έγινεν 1 τη νύχτα και αποφάσισα να φκω. Μές το μετρό ήταν ούλλοι έτσι νεολαία, ωραίος κόσμος ρε. Έβαλα την μουσικούα μου και εκίνησα προς El Raval σε ένα τόπο που έχει ωραία Gin and Tonics.

Σαν επερπατούσα προς το bar έπαιζεν στο ipod μου το sweet nothing τζίνης της κοτσινομάλλας της εγγλέζας και εθυμήθηκα ότι έχει 2 μήνες που έιμαι με sweet nothing. Έντα nothing δηλαδή. Sweet αγγούρι που εκατάντησα. Αλλά εν πτοούμε ρε! Άρκεψα και εχόρεφκα μες το δρόμο. Κάτι που έκαμα 2-3 φορές στην Βαρκελώνη. Γιατί διακατέχει με τζίνο το αίσθημα της αληθινής ελευθερίας δακάτω. Του σικκιμέ, του εν με κόφτει τίποτε, του ότι βρέξει ας κατεβάσει. Ανάθθεμαν τα αν εκόπηκα το μάθημα για αν το πέρασα  με 5. Σημασία έχει ότι ειμαι καλά, ότι μετρώ την αγάπη μου και βρίσκω την σε επίπεδα πολλά ψιλά , ότι εννα πάω Κρήτη σύντομα στο τεκνό και ότι εν ούλλα απλά και ωραία.

Εχορέψετε ποττέ μες το δρόμο εσείς?

4 σχόλια:

  1. Εγώ χορεύκω πολλά συχνά μες στο δρόμο, όπου τζι αν είμαι... :S
    είμαι καλά γιατρέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ahahhaa agapi exoreuka tis proalles ti nukta mes tou dromous tis Ramallah, alla imun pitta! lol! thelo kai ego epeigontos diakopes. bye bye Ramallah

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kori oullo diakopes eisai esi!!! estila sou minima kai erotoun se pou tha paeis alla en mou apantises!!!

      Διαγραφή