Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Δεν συνεννοούμαστε γιέ μου!

Πριν μια εφτομά:
Πατάτα:  Ρε έκλησα tickets και κατεβαίνω σου!
Τεκνό:  Νταξει μωρό , τέλεια , να τελειώσω και εγώ με τις εξετάσεις και να έρτεις. Πότε έκλεισες?
Π:  Στις 21 έρκουμαι!
Τ: Ωραία μωρό επεθύμησα σε,
Π: Και εγώ


Πριν 3 μέρες:
Π: Ούφ εν περνούν οι μέρες ρε , ενταλως εννα αντέξω αλλό 2 εφτομάες!
Τ: Εννα περάσουν, μεν έχεις έννοια...
Π: Καλάν...Σημείωστο ότι έρκουμε , όι να έρτω έσσο σου και να έχεις την άλλη μέσα ( Αστειάκια)
Τ :Ενεν ανάνγκη να το σημειώσω, εν σημειωμένο στην καρδιά μου, written on a stone ( it sounds less cheesy in english)
Π: Ε ναι οκ, εν και να χαθούμε, δαμέ εννα είμαστε , θυμίζω σε που εννα φέφκω.


Σήμερα:
Π: Εννα κάμω party στις 21 να τους αποχαιρετήσω ούλλους!
Τ: Ωραία!  και στις 24 πού εννα είσαι (χαμογελάκι) ?
Π: (τι εννοεέι τουτος στις 24? εν ο κατακλησμός. λαλείς να με πάρει πούποτε για τριήμερο?)  Ε, εν ξέρω, τζικάτω μαζί μου μάλλον? γιατί έχει τίποτες?
Τ: Ε όι , επειδη εννα έρτεις(χαμογελακι με το στόμα ανοιχτό)
Π: ΓΙΕ ΜΟΥ ΕΝΝΑ ΈΡΤΩ ΣΤΙΣ 21! και τζίνη την ρότσα που το έγραψες πάνω ότι έρκουμαι, φάκκα την πάστην κκέλλα σου ! στις 21 γιε μου ,γιατί ρε κουμπάρε κάμνεις μου έτσι? ενεν σημαντικό για σένα ότι έρκουμαι? εν με επεθύμησες? εν με αγαπάς? εν μετράς τις μέρες όπως εγώ? εν σε κόφτει?
( και παει λέγοντας η παράνοια για κάμποση ώρα να μουρμουρώ όπως την κοιράτσα! )


ΥΓ. ναι κάμνω ορθογραφικά αλλα εν τα έπερνα τα γράμματα ποττέ!
ΥΓ2 . Τωρά μούτρα για 4-5 ώρες και βλεπουμεν.



1 σχόλιο:

  1. Ε καλά ρε πατατούδα μου, ε το, εσυγχίστηκε λλίο ο άθρ...
    *θωρεί βλέμμα*
    *πιάννει τα ππουρτού τζαι φέφκει άμπα τζαι έβρει μας τζαι μας κανένας ρότσος αδέσποτος*

    ΑπάντησηΔιαγραφή