Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Το κινητό του πρώην (συνάδελφου)


   Τον προηγούμενο μήνα όταν ήρτα πίσω από ολιγοήμερες διακοπές ο μάστρος μου αποφάσισε να μου δώκει  ‘’καινούριο’’ κινητό ( αλόπως επεθύμησεν με ) , που τζίνα τα touch που πάεις να πατήσεις ένα γράμμα και φκαίνουν άλλο 2. Ομολογώ εν πολλά cool αν και εν ξέρω να το χρησιμοποιώ!. Έτσι την Δευτέρα του πραγματικού κατακλυσμού εβαρκούμουν έσσο και  αποφάσισα  να προσκολληστώ  με το κινητό μου.  Έβαλα του μουσική, έβαλα πάνω στο ημερολόγιο τα ραντεβού μου (διαιτολόγο , ψυχολόγο και ένα meeting σε εργοτάξιο)   έσβηνα παλιά μηνύματα που τους παρολίγον γκόμενους και ξαφνικά ανακάλυψα ένα μαγικό φάκελο ονομαζόμενος ‘’deleted messages’’ . Μηνύματα που νομίζεις ότι εδιάγραψες αλλά εν ακόμα τζιμέσα!  Σαν επίεννα πίσω  πίσω  βλέπω μηνύματα που τη Δήμητρα, την Sunshine και τον Γιώργο Στρατό (?!) που προφανώς  έν ήταν δικά μου. Αρκέφκω να θκιαβάζω . Ήταν μηνύματα του στυλ‘’Ήσουν πολλά κα**λα  εψές , πότε έννα σε ξαναδώ, πόψε εννα πάρω τα μωρά φροντιστήριο,  περιμένω σε στις πεζίνες’’!  Επιασεν με ο πανικός! Έν ήξερα αν έπρεπε να συνεχίσω να θκιαβάζω ή να τα σβήσω και να προσποιηθώ ότι εν είδα τίποτε!  Γιατί τα  μηνύματα  ήταν από τον Π.  και προς τον Π.  , πρώην συνάδελφο που εθκιώξαν κακήν κακός  που τη δουλεία ,  παντρεμένος με 2 μωρά   και που εγνώρισα  και την γυναίκα του!
   Πάμε δουλεία την Τρίτη. Καρφωτή πάνω στο big boss, μπαίνω στο γραφείο του ,κλείω την πόρτα πίσω μου και ρωτώ τον ,έτσι γα να είμαι σίουρη  πριν ανοίξω το στόμα μου, ποιος εκράταν το κινητό πριν που μένα. ‘’Ο Π. ‘’λαλεί μου και γελά. Γιατί τον Π. εθκιώξαν τον που τη δουλεία γιατί  ήταν ένα ‘’παλαβούι που έν εκοφκεν ο νους του’’ και έκαμνεν τα ούλλα λάθος. Ας πούμε είπα του μια φορά να μου φέρει γιαουρτάκι που το φούρνο και έφερεν μου γιαούρτι μες το κκεσσέ-τζίνο το πήλινο το πράμα!  Ήταν λλίο σβουμ!
   Διώ του μάστρου μου το κινητό ‘’ Έχει κάτι παλιά μηνύματα πάνω,  κάμε τα ότι θέλεις!!’’   Αρκέφκει να θκιαβάζει ( τα δικά μου έσβησα τα εννοείτε ). Εκοτσίνησεν!  Αρέσκει μου να βλέπω τον μάστρο μου σε αμηχανία, εξάλλου γι’ αυτό  επήρα του το κινητό!  Επερίμενα να μου απολογηθεί βασικά  για το περιεχόμενο τον ροζ μηνυμάτων!  Άλλα , άλλος  γνήσιος Κυπραίος  ο μάστρος μου  κοιτάζει με  και λαλεί ‘’ Μα άδε τον Π. και είχαμεν τον για μαννούι!  ‘’
   Ε βέβαια!  Αλληλεγγύη στον κυπριακό αντρικό πληθυσμό που είχεν την ατυχία να παντρευτεί!  Και θαυμασμό για τον  Π. , που ανέβηκεν στην υπόληψη του μάστρου μου γιατί εκατάφερεν να έχει την γυναίκα του, τα μωρά του και (απ’ ότι αποδεικνύετε από τα μηνύματα ) τουλάχιστον 3 γκόμενες !
Μετά που 2-3 μέρες αποδέχτηκα την πραγματικότητα. Ο καθένας κάμνει ότι θέλει στη ζωήν του  και στο κρεβάτι του. Επίσης εκατάλαβα ότι ο Γιώργος Στρατό ήταν κωδικό όνομα για την Γεωργία!
'Όμως  φανταστείτε να παντρευτώ, να κάμω μωρά και να μου πει ο άντρας μου μιαν μέρα  ‘’ Αγάπη μου μείνε σπίτι σήμερα να ξεκουραστείς  και θα πάρω  εγώ τα μωρά φροντιστήριο’’ . 

5 σχόλια:

  1. Εν αντιλήφθηκα γιατί εβούρησες στον Big Boss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τό 'χεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου και να φυλάγεσαι!...Shit, happens...finally!
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. takeiteasy: Γιατί είχεν πλάκα να δω την φάτσα του μάστρου μου έτσι!

    ευαγγεία: έτσι ένει , σιγά σιγά να προσγειωνούμαστε στην πραγματικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να μαθείς άλλη φορά να μου φέρνεις full fat γιαούρτι σαν κάμνω δίαιτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή