Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Ο γυμνασμένος Άγγελος


Έχει κάτι μήνες πάω γυμναστήριο για να σουλουπποθώ λλιο για  το καλοκαίρι.. Ξέρετε.. τα γνωστά κομπλεξιλλίκια που μας πιάνουν όταν αρκέφκουν οι διαφημίσεις για τις κρέμες για την κυτταρίτιδα και την σύσφιξη..
Εννοείτε ότι πάλε ήρτεν το καλοκαίρι και πάλε εκάμαμεν μιαν τρύπα στο νερό. Ακόμα τα πόθκια μου έχουν ‘’όψη πορτοκαλιού’’ και σχήμα κοτόπουλου. Επιμένω όμως και πάω το γυμναστήριο μου.. ( για να κάμω κορμί για του χρόνου το καλοκαίρι)
Προχτές επία παλε gym μετά την δουλεία. Με το γνωστό κολάν και την φανέλα την διαφημιστική την XLarge ,Κάμνω πρώτα λλιον διάδρομο και μετά ανεβαίνω πάνω και κάμνω κοιλιακούς.
Προχτές που λέτε σαν  ήμουν πας το όργανο (των κοιλιακών) εμφανίζετε που το πουθενά ένας άγγελος!!!!!  Ξανθός , ψηλός, γαλάζια μάθκια!  Έναν όνειρο!!!!! Φκαίνει και τζίνος πάστο μηχάνημα απέναντι μου και αντακόνει τους πλάγιους!!! Με μιαν άνεση! Λες και εν έιχεν κόκκαλα ο ευλοιμένος! Επαλάβοσα πάνω του εννοείτε,, έβλεπα τον συνέχεια, μέχρι που εμέτρουν και τις επαναλήψεις του!  20 που το ένα πλευρό και μετά 20 που το άλλο!!!! Και μετά ξανά που την αρχή !!!!
Όταν εκατάλαβεν ότι έβλεπα τον άλλαξα τακτική , εν τον εκάρφωνα απευθείας άλλα μέσω του πλαϊνού καθρέφτη που αντανακλούσε πάνω ο μπροστινός του καθρέφτης, προσφέροντας μου κάλυψη.
Και ενώ έβλεπα το Διονύσιο κορμάκι του τεκνού απέναντι , εσκέφτουμουν τα κλασσικά.  Όυφφου,  εννα μπορέσω εγώ ποττέ να έχω έτσι άντρα?  Εννα γυρίσει καμία φορά να με κοιτάξει ανάμεσα στις επαναλήψεις? Υπάρχει περίπτωση να σηκώσει τη φανελλούα του έτσι λλίον πάνω , κατά λάθος, να κάμω και εγώ λλίο μματούι??  Η κατάσταση άρκεψεν και  οργίαζεν ..  Κάποτε ο  άγγελος τελειώνει ( τους πλάγιους)  και πηαίννει  κάτω.. 
Εγώ συνεχίζω τους κοιλιακούς, είμαι στο 3ο σετ στην 5η επανάληψη, σκέφτουμε ότι αν χάσω 10 κιλά, αν κόψω το ποτό,  αν αφήκω τα μαλλιά μου να μακρύνουν, αν τα βάψω ξανθά, αν φορώ  make up  στο γυμναστήριο , αν... αν... αν… ίσως!!!!
Κτυπά το κινητό μου. Επανέρχομαι στην πραγματικότητα…  Εν ο παρέας μου ο Μ.
Λαλεί πόψε εννα άψει τα κάρβουνα να πάω ποτζή.. Και να φέρω μπύρες…  

2 σχόλια:

  1. Γειά σου πατάτα,
    Προτιμώ τη σούβλαν & τες μπύρες τζιαι να μου διούν σημασία τύποι που εν μου λαλούν "μαθητούδι, επλαδάρεψες ή γιαξ ήνταλως έγινες έτσι μες την κυτταρίτιδα.."
    Συνέχισε το γυμναστήριον παρόλα αυτά , κάμνει καλόν γενικότερα. εχ ειδικότερα -εδιαπίστωσες τζιαι μόνη σου - "εκγύμναση των οφθαλμών" :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαθητούδι μου,
    ακόλουθώ πιστά τη διατροφή μου. Σούβλα, κούννες, ποτό και καλο καλοκαίρι!
    Έτσι ένει, κάποιοι άντρες ένει για να τους βλέπεις μόνο. Εξάλλου είμαι σίουρη ότι εν που τζίνους τους άντρες που άμαν ανοίξουν το στόμα τους χαλούν σου την φαντασίωση! εφένετουν λλίο softies.
    Aλλά που την άλλη όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμμαστάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή